REGULAMIN REKLAMACJI
- Niezgodności towaru z zamówieniem należy zgłosić nie później niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki
- Gwarancja na towar udzielana jest na okres 12 miesięcy, licząc od daty zakupu
- Reklamacja powinna zostać zgłoszona przez formularz online znajdujący się na stronie internetowej: www.koro.net.pl lub bezpośrednio swojemu Doradcy Techniczno-Handlowemu
- Przesyłka zawierająca towar reklamacyjny powinna być przesłana na adres Producenta: ul. Brzeska 120 08-110 Siedlce
- Do przesyłki musi być dołączona kopia dokumentów potwierdzających zakup oraz na kartonie napisany numer reklamacji ( RMA). Nie spełnienie tych wymogów będzie skutkowało znacznym wydłużeniem czasu reklamacji lub brakiem jej rozpatrzenia
- W przypadku, gdy Klient dokonał zakupu u Dystrybutora, reklamację należy złożyć w miejscu, w którym dokonano zakupu. Dystrybutor jest zobowiązany dostarczyć reklamowany produkt do Producenta.
- Czas rozpatrzenia reklamacji – 14 dni roboczych, licząc od dnia doręczenia kompletnej przesyłki ( razem z odpowiednimi dokumentami) do Producenta
- W przypadku odesłania towaru do Producenta w celu naprawy ( np. piła pękła poza zgrzewem) Klient zobowiązany jest do odesłania uszkodzonego towaru z odpowiednią informacją na swój koszt. Usługa ta jest odpłatna.
- Producent może uznać, odrzucić lub częściowo uznać zasadność reklamacji
- W przypadku uznania reklamacji Producent naprawia lub wymienia uszkodzony produkt i dostarcza go na własny koszt Reklamującemu. W przypadku odrzucenia reklamacji, Reklamujący może w ciągu 30 dni odebrać produkt; W przypadku nieodebrania reklamowanego produktu w wyznaczonym terminie tj. 30 dni, Producent złomuje reklamowany produkt.
Utrata praw gwarancyjnych następuje w przypadkach, gdy:
- Produkt używany był w sposób niezgodny z przeznaczeniem
- Miała miejsce ingerencja w produkt włącznie z próbą naprawy
- Produkt został uszkodzony mechanicznie ( np. upadek, uderzenie)
- Uszkodzenie produktu nastąpiło w wyniku czynników zewnętrznych, np. poprzez zanieczyszczenie, użytkowanie w nieodpowiednich warunkach, a także, jeżeli uszkodzenie produktu nastąpiło z winy użytkownika (np. piły nie zostały poddane procesowi docierania itp.)
- Produkt był używany mimo zaistnienia usterki
- Piła posiada mikropęknięcia
Niezastosowanie sie do powyższych zasad może skutkować obciążeniem klienta kosztami obsługi reklamacji.
Zgłoś reklamację on-line